Ga naar inhoud
VR Bieb Logo
  • Home
  • Aanbod
    Sectoren
    • Ziekenhuizen
    • Huisartsen
    • VVT
    • GHZ
    • Mantelzorg
    Content
    • Bewegen
    • Empathie
    • Trainingen
    • Virtuele uitstapjes
    • Sectoren
    • Content
  • Community
  • Over ons
  • Actueel
  • Contact
Mijn VR BiebMijn VR Bieb
VR Bieb Logo
  • Home
  • Aanbod
    Sectoren
    • Ziekenhuizen
    • Huisartsen
    • VVT
    • GHZ
    • Mantelzorg
    Content
    • Bewegen
    • Empathie
    • Trainingen
    • Virtuele uitstapjes
    • Sectoren
    • Content
  • Community
  • Over ons
  • Actueel
  • Contact
  • Home
  • Aanbod
    Sectoren
    • Ziekenhuizen
    • Huisartsen
    • VVT
    • GHZ
    • Mantelzorg
    Content
    • Bewegen
    • Empathie
    • Trainingen
    • Virtuele uitstapjes
    • Sectoren
    • Content
  • Community
  • Over ons
  • Actueel
  • Contact

Trainingen

  1. Home
  2. Trainingen
Gefilterd (28)
Filters
  • Alles resetten ×
  • Trainingen ×
Content
Sectoren
Toon (28)
Annuleren
  • Conflicthantering met familie

    Hoe gaat de speler om met deze plotselinge woede-uitbarsting van een familielid?

  • Herkennen van een delier

    Beide cliënten hebben dementie, maar er is een vermoeden dat het huidige gedrag door een delier zou kunnen komen. Je gaat bij beide cliënten langs.

  • Contact & frustratie

    In dit scenario gaat de speler met een collega naar Isa. Zij functioneert op het emotioneel ontwikkelingsniveau van een 4 jarige.

  • Het gesprek over suïcide

    In dit scenario ga je naar Tobias. Hij heeft last van suïcidale gedachten en is in zichzelf gekeerd.

  • community afbeelding waarbij je een docent twee zorgprofessionals iets uitlegt over de VR bril
    Probleemgedrag (Q2)
  • community afbeelding waarbij je een docent twee zorgprofessionals iets uitlegt over de VR bril
    Klinisch redeneren (Q3)
  • Boosheid in de gehandicaptenzorg
  • community afbeelding waarbij je een docent twee zorgprofessionals iets uitlegt over de VR bril
    Meer digitaal werken (Q3)
  • community afbeelding waarbij je een docent twee zorgprofessionals iets uitlegt over de VR bril
    Medicatieverificatie
  • community afbeelding waarbij je een docent twee zorgprofessionals iets uitlegt over de VR bril
    Eigen regie, levensplezier en dementie

    Want wat zou jij doen als jouw moeder altijd de familiedag organiseert, maar nu dus beginnende dementie heeft?

  • Contactpersonen Infectiepreventie

    De speler gaat een ruimte binnen waar mevrouw Den Burg ligt met een BRMO-infectie. De speler dient de juiste maatregelen te nemen.

  • Het veelzijdige werk van de GHZ

    In dit scenario zie je als vlieg op de muur 3 verschillende begeleidingsstijlen die je in de gehandicaptenzorg tegen kan komen.

  • Gesprek met mantelzorger

    In dit scenario gaat de speler samen met een stagiaire in gesprek met een ouder echtpaar. Kan mevrouw dat nog een beetje bolwerken of is ze overbelast?

  • Wet Zorg & Dwang

    In dit scenario krijgt de speler te maken met een cliënt die zorg nodig heeft. Sommige zorg is vrijwillig, maar ook onvrijwillig.

  • BHV 2 – Ontruimen

    In dit scenario krijgt de speler te maken met een ontruiming nadat er brand is ontdekt in een appartement.

  • Een gesprek voeren over mogelijkheden

    In dit spel krijgt de speler te maken met een collega die te laat is. Lukt het om met de mopperende collega in gesprek te blijven?

  • Positieve gezondheid

    In dit spel wordt de speler eerst (op wat overdreven wijze) aangesproken, niet volgens de ideeën van positieve gezondheid.

  • De mogelijkheden van virtual reality

    In dit scenario verken je de mogelijkheden van VR. Wat kun je er zoal mee?

  • Facilitaire medewerkers en infectiepreventie

    Welke middelen gebruik je wel en welke niet bij infectiepreventie en wat is het gevaar daarvan?

  • Triage

    Hoe en wanneer wordt er gecommuniceerd met de anderen? Volg de SBAR en de daarbij horende stappen volgens triage-protocol.

  • Houdings- en bewegingsgerichte zorg

    De speler heeft als doel meneer Jansma zo goed mogelijk te verzorgen mbt houdingsgerichte zorg.

  • Werkbegeleiding: Feedback en -forward

    De speler heeft de taak om haar op een constructieve manier van feedback en feedforward te voorzien.

  • Werken met een besmettelijke luchtweginfectie (thuiszorg)
  • Werken met een besmettelijke luchtweginfectie (verpleegafdeling)
  • BHV

    In dit scenario krijgt de speler te maken met een brandmelding in een appartement.

  • Complex gedrag

    Samen met een collega is de speler bij mevrouw Janna van Santen.

  • Slikproblematiek

    De speler gaat op pad met een nieuwe collega die nog nooit eerder te maken heeft gehad met slikproblematiek.

  • Lable Care in de praktijk

    De speler gaat samen met een stagiaire op bezoek bij meneer Pronk. Hij is nieuw op de afdeling.

Gratis whitepaper aanvragen?

Download gratis de whitepaper van Virtual Reality: onbegrensde leermogelijkheden. Vul hieronder je e-mailadres in en je ontvangt de PDF in je mailbox.

Naam(Vereist)

Menu

  • Aanbod
  • Community
  • Over ons
  • Actueel
  • Contact
  • Mijn VR Bieb

Snel naar

  • Sectoren
  • Content
  • Demo aanvragen

Social media

Een ruim assortiment aan VR trainingen voor en door zorgprofessionals ontwikkeld.

085 0805759085 0805759
info@vrbieb.nlinfo@vrbieb.nl
support@vrbieb.nlsupport@vrbieb.nl

Storing met een headset?
Bel dan onderstaand nummer.

+31 (6)23 606 959+31 (6)23 606 959

© VR bieb   |   Algemene voorwaarden   |   Privacybeleid   |   Sitemap   |  Webdesign: Reclamebureau Feddema

Page load link

Let’s Make Things Happen

  • Bewegen
  • Empathie
  • Trainingen
  • Virtuele uitstapjes
Contact Info

41 Avada Avenue, Florida, 98765

403-904-3623

info-4
Unlock Your Online GrowthUnlock Your Online Growth
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
Ga naar de bovenkant